Ad, soyad, atasının adı :
- Günel Əliməmməd qızı Bababəyli-Rizayeva
Təvəllüd:
- 25.07.1984
Əlaqə (Mail ( Yalnız korporativ ), Telefon ) :
- İş telefonu : 114 (daxili)
- Mail: Gunel.Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil : Ali
- Gəncə Dövlət Universiteti – bakalavr
- Azərbaycan Müəllimlər İnstitututu – magistratura
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti – doktorantura
İş fəaliyyəti ( Vəzifə, işlədiyi yer) :
- 2006-2019 ADPU “Türk və Şərqi Avropa xalqları tarixi və tarixin tədrisi metodikası” kafedrası –Laborant
- 2019 - ADPU “Ümumi tarix və tarixin tədrisi texnologiyası” – Müəllim
Elmi dərəcəsi (Elmi adı) :yoxdur
Tədris etdiyi fənlər:
- Tarixin tədrisi metodikası
Seçilmiş əsərləri :
- Azərbaycan təhsil sistemində islahatlar və yeni təlim metodları. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. Elmi-metodik jurnal. “Xəbərlər” № Bakı 2011Səh. 107-111
- İnteraktiv təlim metodlarından istifadənin əhəmiyyəti Bakı Dövlət Universiteti. Dil və ədəbiyyat beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal. 1 (77). Bakı 2011.Səh. 210-213
- Təhsilin inkişafında kurikulumun rolu «Müəllim hazırlığının müasir problemləri» beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı, AMİ, 28 – 29 oktyabr 2011Səh.339-343.
- Ümumtəhsil məktəblərinin Azərbaycan tarixi kurslarında ənənəvi və innovasiyalardan əlaqəli istifadəyə dair Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu “Ümumi orta təhsilin müasir problemləri” mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları. Naxçıvan 2012Səh. 108-110
- Azərbaycan tarixinin təlimində rollu oyundan istifadəyə dair Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XVII Respublika Elmi konfransının materialları . Bakı 2012.Səh.210-213.
- Tam orta məktəblərin Azərbaycan tarixi dərslərində istifadə edilən ənənvi və yeni təlim metodlarının müqayisəli təhliliBakı Slavyan Universiteti. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. № 3. Bakı 2012Səh. 222-228.
- Ümumtəhsil məktəblərinin Azərbaycan tarixi dərslərində istifadə olunan ənənəvi təlim metodlarına dairAzərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Humanitar elmlər bölməsi. “Xəbərlər” № 3. Bakı 2012. Səh. 357-361.
- Azərbaycan tarixinin tədrisində müasir təlim prinsiplərindən istifadə. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu. “Təhsil sistemində gənc nəslin təlim-tərbiyəsi üzrə işin təşkili və onun yaxşılaşdırılması istiqamətləri” mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları. Bakı 2012 Səh. 107-109
- Tarix müəllimi hazırlığında ənənəvi təlim metodları ilə yeni təlim texnologiyalarının qarşılıqlı əlaqəsindən istifadə imkanları. Ümummilli Lider Heydər Əliyevi 90 illik yubileyinə həsr olunmuş “Müəllim hazırlama siyasəti və problemləri” Beynəlxalq Simpozium. Bakı 2013. Səh.35-36.
- Fəal/interaktiv təlim prosesində tarix dərslərinin kliniki müşahidəsinin aparılmasına dair. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Humanitar elmlər bölməsi. “Xəbərlər” № 2. Bakı 2013. Səh. 418-423.
- Ümumtəhsil məktəblərində tarixin ənənəvi və fəal/interaktiv təlimində şagirdlərin nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsindəki fərqli cəhətlər. Bakı Slavyan Universiteti. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. № 4. Bakı 2013. Səh. 281-286
- Ümumtəhsil məktəblərinin Azərbaycan tarixi dərslərində şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XVIII Respublika elmi konfransının materialları . Bakı 2013.Səh. 365-368
- Традиционные и новые методы обучения в преподавании истории Азербайджана в общеобразовательных школах. Балтийский гуманитарный журнал . том 5, № 2 səh. 181-185.
- Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Slavyan Universiteti. Azərbaycan Respublikası diplomatik xidmət orqanlarının 100 illiyinə həsr olunmuş “AZƏRBAYCAN MÜASİR BEYNƏLXALQ MÜNASİBƏTLƏR SİSTEMİNDƏ” mövzusunda beynəlxalq elmi-konfransın materialları. Bakı 2019.AXC nümayəndə heyəti Paris Sülh konfransında. Səh. 16-17.
- Уровень исследования проблемы применения во взаимосвязи традиционных и инновационных методов на уроках истории Азербайджана в общеобразовательных школах. Научные известия №17. Нальчик 2019.Səh. 17-20
- Историческое знание и преподавание истории в контексте эволюции национального самосознания. Международная научная конференция. Москва 2021. Azərbaycan tarixi üzrə təlim prosesinin planlaşdırılması, müasir şəraitdə təlim metodlarının təsnifatı, tarix təliminin pedaqoji-psixoloji əsasları.Səh. 338-341