Ad, soyad, atasının adı :
- Dəyanət Musa oğlu Musayev
Təvəllüd
- 15.06.1980
Əlaqə (Mail ( Yalnız korporativ ), Telefon ) :
- İş telefonu: 114 (daxili)
- Mail: Dayanat.Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsil : Ali
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti – bakalavr (1998-2002)
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti – magistratura (2002-2004)
- Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti – əyani aspirantura (2005-2008)
Elmi dərəcəsi (Elmi adı) :
- pedaqoji elmlər üzrə fəlsəfə doktoru
- Dosent
İş fəaliyyəti ( Vəzifə, işlədiyi yer) :
- 2008-bu günə kimi Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
- 2010-2019-cu illərdə Milli Məclis deputatının köməkçisi
- 2012-2014-cü illərdə ADPU-da fəaliyyət göstərən Dissertasiya Şurasının üzvü
- 2014-2017-ci illərdə ADPU-nun Tarix fakültəsinin Elmi Şurasının elmi katibi
- 2014-2019-cu illərdə "Azərbaycanda İnsan Haqlarına Dair Beynəlxalq Standartların Təsbiti üzrə Birgə İşçi Qrupunun" həmsədri.
- 2014-2019-cu illərdə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasının "Tarix və Siyasi Elmlər" üzrə Ekspert Şurasının elmi katibi.
- 2018-2020-ci illərdə Azərbaycanda Vətəndaş Cəmiyyətinin İnkişafına Yardım Assosiasiyasının birinci vitse-prezidenti olmuşdur.
- 2021-bu günə kimiAzərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasının "Tarix və Antropologiya" üzrə Ekspert Şurasının elmi katibidir.
- 2018-ci ildən ADPU-nun elmlər doktoru hazırlığı üzrə dissertantıdır (5801.01 – təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (tarixin tədrisi metodikası) ixtisası üzrə.
Tədris etdiyi fənlər:
- Bakalvrda:
- Tarixin tədrisi metodikası I
- Tarixin tədrisi metodikası II
- Ümumtəhsil kurikulumun əsasları
- Tarix təliminin müasir innovativ texnologiyaları
- Magistraturada:
- Hərbi-siyasi materialların tədrisi üsulları
- Tarix fənninin tədrisi metodikası elminin tarixi və metodologiyası
- Tarix təlimində yeni texnologiyalardan istifadə
- Sosial-iqtisadi materialların tədrisi üsulları
Seçilmiş əsərləri :
- Azərbaycan Respublikası məktəblərində tarixin interaktiv təliminin problemləri, həmmüəlliflə, ADPU, “Xəbərlər” (humanitar elmlər seriyası), Bakı, 2006, №1, 290-296
- Məktəbdə tarixin interaktiv təlimi-nin problemləri, “Tarix, insan və cəmiyyət”, həmmüəlliflə, “Azərbaycan” nəşriyyatı, Bakı, 2006, №1(2), s. 79-85
- Ümumtəhsil məktəblərində Azər-baycan tarixinin təlimində interaktiv üsullardan istifadənin imkanları, ARTN, “Aspirantların və Gənc Tədqiqatçıların XI Respublika Elmi Konfransının Materialları”, Bakı, 2006, s. 121-123
- Сущность и возможности инте-рактивного обучения истории Азербайджана, ARTPİ, “Elmi əsərlər”, Bakı, 2007, №2-3, 49-52
- Активизация познавательной деятельности учащихся при изучении истории Азербайджана интерактивными методами, ADPU, “Xəbərlər” (pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası), Bakı, 2007, №5, 94-102
- Azərbaycan tarixinin interaktiv tədrisinin imkanları, ARTN, “Aspirantların və gənc tədqiqatçıların XII Respublika elmi konfransının materialları”, 2008, 328
- Dərs-oyun formasında keçirilən seminar, BDU, “Bakı Universitetinin Xəbərləri” (humanitar elmlər seriyası), Bakı, 2008, №1, 231-237
- Şuşa-qədim Azərbaycan diyarı (Azərbaycan, rus, ingilis dillərində), monoqrafiya, həmmüəlliflərlə, Tərəqqi MMC, Bakı, 2009
- Интерактивные методы преподавания истории в ВУЗе, Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, Курск, 2010, № 5, с. 67-69
- Пути и возможности применения интерактивных методов преподавания истории в общеобразовательной школе, Международная Педагогическая Ассамблея, г. Чебоксары, 2010, с. 83-85
- Интерактивные методы обучения истории – требование современности, III Международная научно-практическая конференция «Современные проблемы гуманитарных и естественных наук», Россия, г. Москва, 2010, с. 145-148
- Интерактивный метод обучения истории следствие реформ системы образования, Наука и современность, Сборник материалов III международной научно-практической конференции, г. Новосибирск, 2010, ч. 1, с. 267-272
- Şamaxı soyqırımı 1918 (Azərbaycan və ingilis dillərində), monoqafiya, həmmüəlliflərlə, CBS poliqrafiya, Bakı, 2011
- Şamaxı Qırmızı terrorun hədəfində (1930-40-cı illərin repressiyaları) (Azərbaycan və ingilis dillərində), monoqafiya, həmmüəlliflərlə, CBS poliqrafiya, Bakı, 2012
- Şamaxı ensiklopediyası, monoqrafiya, həmmüəlliflərlə, Şərq Qərb poliqrafiya, Bakı, 2015, 430 səh.
- Elm və təhsil, Şamaxı ensiklopediyası, Şərq Qərb poliqrafiya, Bakı, 2015, 69-73 səh.
- Методика преподавания истории, proqram, həmmüəlliflə, Bakı, BDU nəşriyyatı, 2016, 32səh.
- Xocalı yaddaşı, monoqafiya, həmmüəlliflə, CBS poliqrafiya, Bakı, 2017, 336 səh.
- Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin təhsil və maarif islahatları, Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti – 100: Müsəlman Şərqində ilk Parlamentli Respublika, 21-23 may 2018-ci il Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları, BDU, 2018, 468-469
- Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin təhsil və maarif sahəsində islahatları
- Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti – 100: Müsəlman Şərqində ilk Parlamentli Respublika, 21-23 may 2018-ci il Beynəlxalq Elmi Konfransın xülasələri, BDU, 2018, s.100.
- Ermənilərin azərbaycanlılara qarşı soyqırımlarının tarixi kökləri, Ermənistanın işğalçı siyasətinin ifşası (məqalələr toplusu) (Azərbaycan və ingilis dillərində), CBS poliqrafiya, Bakı, 2019, 10-14
- Təhsil kompetensiyalarının formalaşdırılması – müasir təlimin əsas şərtidir, Pedaqoji Universitetinin xəbərləri, humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, 2019, c.67, №4, 297-303
- ИКТ-компетенции будущего учителя истории как фактор повышения качества дистанционного образования, «Высшая школа: научные исследования», Межвузовский научный конгресс, Москва, 2020, Т-2, стр.26-34
- Сравнительный анализ понятий «образовательная компетенция» и «образовательная компетентность», Pedaqoji Universitetinin xəbərləri, humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası,2020,c.68, №2, стр.184-192
- The role of forming communicative competencies of future history teachers, Progress management and scientific developments, international conference, Birmingham, United Kingdom, 2020, р.54-61
- Образовательные компетенции – как основной критерий для будущих преподавателей истории Азербайджана, Научные известия, Российская Федерация, г. Нальчик, 2020, №21, декабрь, c.25-31
- Azərbaycantəhsilinininkişaftarixi, “Müstəqilliyin 30 illiyi: Tarixşünaslıq və mənbəşünaslıq elminin uğurları və perspektivləri” mövzusunda Respublika elmi konfransı, 2021, 17-19 noyabr 2021-ciil, s.32-33
- Hərbi-siyasitariximateriallarıntədrisi üsulları,Proqram (magistrhazırlığıüçün), Bakı, ADPUnəşriyyatı, 2022, 18s.
- Методика преподавания истории (учебное пособие для студентов, обучающихся по специальности учителя истории), Dərs vəsaiti, Bakı, ADPU nəşriyyatı, 2022, 646 стр.
- Azərbaycantəhsilinininkişaftarixinə dair, AzərbaycanDövlətmüstəqilliyinin 30 illiyi: Mənbəşunaslıqvə tarixşunaslıqelmininuğurları və perspektivləri, RespublikaElmiKonfransınmaterialları, 17-19 noyabr 2021, Bakı, BDU, 2022, s.85-86
- Tarixintədrisində interaktivmetodlardanistifadəninimkanları, Monoqrafiya, Bakı, ADPUnəşriyyatı, 2022, 232 s.
- Роль формирования акмеологической компетентности в повышении эффективности профессиональной подготовки учителя истории, Журнал «Высшее образование сегодня», Российская Федерация, г.Москва, 2022, №3-4, с. 56-63