Previous Next

Dəyanət Musa oğlu Musayev

Ad, soyad, atasının adı :

  • Dəyanət Musa oğlu Musayev 

Təvəllüd

  • 15.06.1980

Əlaqə (Mail ( Yalnız korporativ ), Telefon ) :

  • İş telefonu: 114 (daxili)
  • Mail: Dayanat.Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsil : Ali

  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti – bakalavr (1998-2002)
  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti – magistratura (2002-2004)
  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti – əyani aspirantura (2005-2008)

Elmi dərəcəsi (Elmi adı) :

  • pedaqoji elmlər üzrə fəlsəfə doktoru
  • Dosent

İş fəaliyyəti ( Vəzifə, işlədiyi yer) :

  • 2008-bu günə kimi Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
  • 2010-2019-cu illərdə Milli Məclis deputatının köməkçisi
  • 2012-2014-cü illərdə ADPU-da fəaliyyət göstərən Dissertasiya Şurasının üzvü
  • 2014-2017-ci illərdə ADPU-nun Tarix fakültəsinin Elmi Şurasının elmi katibi
  • 2014-2019-cu illərdə "Azərbaycanda İnsan Haqlarına Dair Beynəlxalq Standartların Təsbiti üzrə Birgə İşçi Qrupunun" həmsədri.
  • 2014-2019-cu illərdə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasının "Tarix və Siyasi Elmlər" üzrə Ekspert Şurasının elmi katibi.
  • 2018-2020-ci illərdə Azərbaycanda Vətəndaş Cəmiyyətinin İnkişafına Yardım Assosiasiyasının birinci vitse-prezidenti olmuşdur.
  • 2021-bu günə kimiAzərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasının "Tarix və Antropologiya" üzrə Ekspert Şurasının elmi katibidir.
  • 2018-ci ildən ADPU-nun elmlər doktoru hazırlığı üzrə dissertantıdır (5801.01 – təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (tarixin tədrisi metodikası) ixtisası üzrə.

Tədris etdiyi fənlər:

  • Bakalvrda:
  • Tarixin tədrisi metodikası I
  • Tarixin tədrisi metodikası II
  • Ümumtəhsil kurikulumun əsasları
  • Tarix təliminin müasir innovativ texnologiyaları
  • Magistraturada:
  • Hərbi-siyasi materialların tədrisi üsulları
  • Tarix fənninin tədrisi metodikası elminin tarixi və metodologiyası
  • Tarix təlimində yeni texnologiyalardan istifadə
  • Sosial-iqtisadi materialların tədrisi üsulları

Seçilmiş əsərləri :

  1. Azərbaycan Respublikası məktəblərində tarixin interaktiv təliminin problemləri, həmmüəlliflə, ADPU, “Xəbərlər” (humanitar elmlər seriyası), Bakı, 2006, №1, 290-296
  2. Məktəbdə tarixin interaktiv təlimi-nin problemləri, “Tarix, insan və cəmiyyət”, həmmüəlliflə, “Azərbaycan” nəşriyyatı, Bakı, 2006, №1(2), s. 79-85
  3. Ümumtəhsil məktəblərində Azər-baycan tarixinin təlimində interaktiv üsullardan istifadənin imkanları, ARTN, “Aspirantların və Gənc Tədqiqatçıların XI Respublika Elmi Konfransının Materialları”, Bakı, 2006, s. 121-123
  4. Сущность и возможности инте-рактивного обучения истории Азербайджана, ARTPİ, “Elmi əsərlər”, Bakı, 2007, №2-3, 49-52
  5. Активизация познавательной деятельности учащихся при изучении истории Азербайджана интерактивными методами, ADPU, “Xəbərlər” (pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası), Bakı, 2007, №5, 94-102
  6. Azərbaycan tarixinin interaktiv tədrisinin imkanları, ARTN, “Aspirantların və gənc tədqiqatçıların XII Respublika elmi konfransının materialları”, 2008, 328
  7. Dərs-oyun formasında keçirilən seminar, BDU, “Bakı Universitetinin Xəbərləri” (humanitar elmlər seriyası), Bakı, 2008, №1, 231-237
  8. Şuşa-qədim Azərbaycan diyarı (Azərbaycan, rus, ingilis dillərində), monoqrafiya, həmmüəlliflərlə, Tərəqqi MMC, Bakı, 2009
  9. Интерактивные методы преподавания истории в ВУЗе, Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, Курск, 2010, № 5, с. 67-69
  10. Пути и возможности применения интерактивных методов преподавания истории в общеобразовательной школе, Международная Педагогическая Ассамблея, г. Чебоксары, 2010, с. 83-85
  11. Интерактивные методы обучения истории – требование современности, III Международная научно-практическая конференция «Современные проблемы гуманитарных и естественных наук», Россия, г. Москва, 2010, с. 145-148
  12. Интерактивный метод обучения истории следствие реформ системы образования, Наука и современность, Сборник материалов III международной научно-практической конференции, г. Новосибирск, 2010, ч. 1, с. 267-272
  13. Şamaxı soyqırımı 1918 (Azərbaycan və ingilis dillərində), monoqafiya, həmmüəlliflərlə, CBS poliqrafiya, Bakı, 2011
  14. Şamaxı Qırmızı terrorun hədəfində (1930-40-cı illərin repressiyaları) (Azərbaycan və ingilis dillərində), monoqafiya, həmmüəlliflərlə, CBS poliqrafiya, Bakı, 2012
  15. Şamaxı ensiklopediyası, monoqrafiya, həmmüəlliflərlə, Şərq Qərb poliqrafiya, Bakı, 2015, 430 səh.
  16. Elm və təhsil, Şamaxı ensiklopediyası, Şərq Qərb poliqrafiya, Bakı, 2015, 69-73 səh.
  17. Методика преподавания истории, proqram, həmmüəlliflə, Bakı, BDU nəşriyyatı, 2016, 32səh.
  18. Xocalı yaddaşı, monoqafiya, həmmüəlliflə, CBS poliqrafiya, Bakı, 2017, 336 səh.
  19. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin təhsil və maarif islahatları, Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti – 100: Müsəlman Şərqində ilk Parlamentli Respublika, 21-23 may 2018-ci il Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları, BDU, 2018, 468-469
  20. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin təhsil və maarif sahəsində islahatları
  21. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti – 100: Müsəlman Şərqində ilk Parlamentli Respublika, 21-23 may 2018-ci il Beynəlxalq Elmi Konfransın xülasələri, BDU, 2018, s.100.
  22. Ermənilərin azərbaycanlılara qarşı soyqırımlarının tarixi kökləri, Ermənistanın işğalçı siyasətinin ifşası (məqalələr toplusu) (Azərbaycan və ingilis dillərində), CBS poliqrafiya, Bakı, 2019, 10-14
  23. Təhsil kompetensiyalarının formalaşdırılması – müasir təlimin əsas şərtidir, Pedaqoji Universitetinin xəbərləri, humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, 2019, c.67, №4, 297-303
  24. ИКТ-компетенции будущего учителя истории как фактор повышения качества дистанционного образования, «Высшая школа: научные исследования», Межвузовский научный конгресс, Москва, 2020, Т-2, стр.26-34
  25. Сравнительный анализ понятий «образовательная компетенция» и «образовательная компетентность», Pedaqoji Universitetinin xəbərləri, humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası,2020,c.68, №2, стр.184-192
  26. The role of forming communicative competencies of future history teachers, Progress management and scientific developments, international conference, Birmingham, United Kingdom, 2020, р.54-61
  27. Образовательные компетенции – как основной критерий для будущих преподавателей истории Азербайджана, Научные известия, Российская Федерация, г. Нальчик, 2020, №21, декабрь, c.25-31
  28. Azərbaycantəhsilinininkişaftarixi, “Müstəqilliyin 30 illiyi: Tarixşünaslıq və mənbəşünaslıq elminin uğurları və perspektivləri” mövzusunda Respublika elmi konfransı, 2021, 17-19 noyabr 2021-ciil, s.32-33
  29. Hərbi-siyasitariximateriallarıntədrisi üsulları,Proqram (magistrhazırlığıüçün), Bakı, ADPUnəşriyyatı, 2022, 18s.
  30. Методика преподавания истории (учебное пособие для студентов, обучающихся по специальности учителя истории), Dərs vəsaiti, Bakı, ADPU nəşriyyatı, 2022, 646 стр.
  31. Azərbaycantəhsilinininkişaftarixinə dair, AzərbaycanDövlətmüstəqilliyinin 30 illiyi: Mənbəşunaslıqvə tarixşunaslıqelmininuğurları və perspektivləri, RespublikaElmiKonfransınmaterialları, 17-19 noyabr 2021, Bakı, BDU, 2022, s.85-86
  32. Tarixintədrisində interaktivmetodlardanistifadəninimkanları, Monoqrafiya, Bakı, ADPUnəşriyyatı, 2022, 232 s.
  33. Роль формирования акмеологической компетентности в повышении эффективности профессиональной подготовки учителя истории, Журнал «Высшее образование сегодня», Российская Федерация, г.Москва, 2022, №3-4, с. 56-63

Search