Adı, soyadı, atasının adı
- Əsmət İdris qızı İsmayılxanova
Təvəllüd:
- 16.03 .1965
Əlaqə(mail(yalnız korporativ) Telefon):
- İş telefonu: 050-350-08-09
- Mail: asmat.ismayıBu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.
Təhsili: Ali
- ADPU
Elmi dərəcəsi (elmi adı):
- p.ü.f.d, dosent.
İş fəaliyyəti(vəzifə, işlədiyi yer):
- 1982-ci ildə Kəlbəcər şəhər 41 saylı STD-də fəhlə işləmişdir.
- 1983-1988-ci illərdə İ.Lenin adına APİ-nin coğrafiya-biologiya fakültəsində təhsil almışdır.
- 1988-1990-cı illərdə təyinatla Kəlbəcər şəhər 3 saylı rus orta məktəbində coğfariya-biologiya müəllimi işləmişdir.
- 1990-1993-cü illərdə ADPU-nun Ümumi pedaqogika kafedrasının əyani aspirantı olmuşdur.
- 1993-2001-ci illərdə Ümumi pedaqogika kafedrasında laborant işləmişdir.
- 2001-ci ildən Ümumi pedaqogika kafedrasında müəllim;
- 2009-cu ildən baş müəllim işləyir.
Tədris etdiyi fənlər:
- Biologiya fakültəsində Pedaqogikanın nəzəriyyəsi və tarixi fənnini, magistraturada “Ali məktəb pedaqogikası”, “Peşəyönümü və sosial məşğulluğun əsasları”, “Ailə dəyərləri” fənnlərini tədris edir.
Seçilmiş əsərləri:
- .Y.A.Komenski və gənclərin iqtisadi təhsilinə müasir münasibət.Y.A.Komenskinin anadan olması-nın 400 illiyinə həsr olunmuş Respublika elmi-praktik konfransı. Bakı, ADPU, 1992
- Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələri Xalq təhsili sisteminin əsas həlqəsi kimi Azərb. məktəbləri gənc tədqiqatçıların XIV Respublika elmi konfransı. Bakı, ADPU, 1993,
- Şagirdlərin pedaqoji peşəyönümü işində müəllim əsas simadır “Pedaqoji peşəyönümünün aktual problemləri” Elmi praktik konfransı. Bakı, ADPU, 1993
- Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələri şagirdlərin peşəyönümünün xarakterik xüsisiyyətlərinin mühüm sahəsi kimi.Az.R-pedaqoji ali məktəb aspirantlarının elmi konfransının tezisləri Bakı,ADPU, 1994
- Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələrində şagirdlərin peşəyönümü işinin təşkili xüsusiyyətləri
- Gənc alimlərin və aspirantların Respublika konfransı, Bakı, ADPU 1995
- Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələrinin işinə verilən müasir tələblərPedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU, 1995, № 1
- Şagirdlərin peşəyönümü işində məktəbdənkənar tər-biyə müəssisələrinin məktəb,ailə və ictimaiyyətlə əlbir işi. Pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU, 1995, № 2
- Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələrində aparılan peşəyönümü işinin spesifik xüsusiyyətləri. Pedaqoji tədqiqatlar, axtarışlar, tapıntılar, Bakı, ADPU, 1996, №1
- Coğrafiya fənninin tədrisində şagirdlərin peşəyönümü tərbiyəsi. Pedaqoji tədqiqatlar (elmi məqalə- lər məcmuəsi,Bakı, ADPU,2002, №1. s.103-106.
- Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələrində şagirdlərin peşəyönümünün məzmunu, formaları. Metodik vəsait. Bakı, ADPU,2003. 71 s.
- Pedaqoji Universitetin coğrafiya fakültəsində pedaqogika kursu üzrə seminar məşğələləri Metodik vəsait. Bakı, ADPU,2007. 28 s. şərikli.
- Ümumtəhsil məktəblərində şagirdlərin peşəyə istiqamətləndirilməsi. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2008. № 2. s.252-254.
- XIX əsr Azərbaycan pedaqoqları əxlaq tərbiyəsi haqqında. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2009. № 2. s.312-315
- XIX əsrin Iyarısında Azərbaycanda ictimai-siyasi vəziyyət. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2009. № 2. s.224-227
- Müəllim hazırlığında pedaqoji təcrübənin əhəmiyyəti. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2009. № 4. s.253-257
- Müasir tərbiyə texnologiyalarının mahiyyəti və vəzifələri. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2010. № 2. s.364-367
- Müasir tərbiyə texnologiyaları vasitəsilə tərbiyə işlərinin planlaşdırılmasına sinif rəhbərinin rolu. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2010. № 4. s.270-274.
- Müasir tərbiyə texnologiyalarından istifadə yolları və vasitələri. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2010. № 6. s.291-293.
- Məktəblilərin milli-mənəvi dəyərlər əsasında tərbi-yə edilməsinin imkanları (humanitar fənnlər üzrə). Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2011. № 4. s.295-298.
- Təlim proseslərində idraki münasibətlərin formalaşma xüsusiyyətləri. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2012. № 3. s.264-268.
- Təcrübəçi tələbələrə kömək. Metodik vəsait. Bakı, ADPU, 2012. 80 səh. Şərikli.
- Fəal təlim mexanizmi və əsas prinsipləri. Pedaqoji Universitet xəbərləri, Bakı, ADPU,2013, №3. S.425-430.
- Əliyev irsində xeyirxahlıq və tələbkarlıq motivləri. “Ulu öndər -90”. Bakı, ADPU, 2013. S.136-144.
- Köçərlinin ədəbi-tənqidi görüşləri. “Görkəmli maarif xadimi F.Köçərli-150”. Bakı, ADPU, 2014, s.69-78.
- Müəllim nüfuzunun yüksəldilməsi yolları və vasitələri. Pedaqoji Universitet xəbərləri, Bakı, ADPU,2014, №3. S.324-326.
- Müəllimin ixtisas dərəcəsi, kateqoriyaları və onların verilməsi şərtləri. Pedaqoji Universitet xəbərləri, Bakı, ADPU,2014, №4. S.340-351.
- Peşəyönümü və sosial məşğulluğun əsasları. Proqram. Magistrlar üçün proqram. Bakı, ADPU, 2015. 13 s. şərikli.
- Əxlaqi-mənəvi dəyərlər. Dərs vəsaiti. Bakı, ADPU, 2015.207 s.şərikli
- Davamlı təhsil və peşəkar inkişaf. Proqram. Magistrlar üçün proqram. Bakı, ADPU, 2015. 19 s. şərikli.
- Təhsil menecmentinin müasir problemləri. Proqram. Magistrlar üçün proqram. Bakı, ADPU, 2015. 20 s. şərikli.