Previous Next

Əsmət İdris qızı İsmayılxanova

Adı, soyadı, atasının adı

  • Əsmət İdris qızı İsmayılxanova

Təvəllüd:

  • 16.03 .1965

Əlaqə(mail(yalnız korporativ) Telefon):

  • İş telefonu: 050-350-08-09
  • Mail: asmat.ismayıBu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsili: Ali

  • ADPU

Elmi dərəcəsi (elmi adı):

  • p.ü.f.d, dosent.

İş  fəaliyyəti(vəzifə, işlədiyi yer):

  • 1982-ci ildə Kəlbəcər şəhər 41 saylı STD-də fəhlə işləmişdir.
  • 1983-1988-ci illərdə İ.Lenin adına APİ-nin coğrafiya-biologiya fakültəsində təhsil almışdır.
  • 1988-1990-cı illərdə təyinatla Kəlbəcər şəhər 3 saylı rus orta məktəbində coğfariya-biologiya müəllimi işləmişdir.
  • 1990-1993-cü illərdə ADPU-nun Ümumi pedaqogika kafedrasının əyani aspirantı olmuşdur.
  • 1993-2001-ci illərdə Ümumi pedaqogika kafedrasında laborant işləmişdir.
  • 2001-ci ildən Ümumi pedaqogika kafedrasında müəllim;
  • 2009-cu ildən baş müəllim işləyir.

Tədris etdiyi fənlər:

  • Biologiya fakültəsində Pedaqogikanın nəzəriyyəsi və tarixi fənnini, magistraturada “Ali məktəb pedaqogikası”, “Peşəyönümü və sosial məşğulluğun əsasları”, “Ailə dəyərləri” fənnlərini tədris edir.

Seçilmiş əsərləri:

  • .Y.A.Komenski və gənclərin iqtisadi təhsilinə müasir münasibət.Y.A.Komenskinin anadan olması-nın 400 illiyinə həsr olunmuş Respublika elmi-praktik konfransı. Bakı, ADPU, 1992
  • Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələri Xalq təhsili sisteminin əsas həlqəsi kimi Azərb. məktəbləri gənc tədqiqatçıların XIV Respublika elmi konfransı. Bakı, ADPU, 1993,
  • Şagirdlərin pedaqoji peşəyönümü işində müəllim əsas simadır “Pedaqoji peşəyönümünün aktual problemləri” Elmi praktik konfransı. Bakı, ADPU, 1993
  • Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələri şagirdlərin peşəyönümünün xarakterik xüsisiyyətlərinin mühüm sahəsi kimi.Az.R-pedaqoji ali məktəb aspirantlarının elmi konfransının tezisləri Bakı,ADPU, 1994
  • Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələrində şagirdlərin peşəyönümü işinin təşkili xüsusiyyətləri
  • Gənc alimlərin və aspirantların Respublika konfransı, Bakı, ADPU 1995
  • Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələrinin işinə verilən müasir tələblərPedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU, 1995, № 1
  • Şagirdlərin peşəyönümü işində məktəbdənkənar tər-biyə müəssisələrinin məktəb,ailə və ictimaiyyətlə əlbir işi. Pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası, Bakı, ADPU, 1995, № 2
  • Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələrində aparılan peşəyönümü işinin spesifik xüsusiyyətləri. Pedaqoji tədqiqatlar, axtarışlar, tapıntılar, Bakı, ADPU, 1996, №1
  • Coğrafiya fənninin tədrisində şagirdlərin peşəyönümü tərbiyəsi. Pedaqoji tədqiqatlar (elmi məqalə- lər məcmuəsi,Bakı, ADPU,2002, №1. s.103-106.
  • Məktəbdənkənar tərbiyə müəssisələrində şagirdlərin peşəyönümünün məzmunu, formaları. Metodik vəsait. Bakı, ADPU,2003. 71 s.
  • Pedaqoji Universitetin coğrafiya fakültəsində pedaqogika kursu üzrə seminar məşğələləri Metodik vəsait. Bakı, ADPU,2007. 28 s. şərikli.
  • Ümumtəhsil məktəblərində şagirdlərin peşəyə istiqamətləndirilməsi. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2008. № 2. s.252-254.
  • XIX əsr Azərbaycan pedaqoqları əxlaq tərbiyəsi haqqında. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2009. № 2. s.312-315
  • XIX əsrin Iyarısında Azərbaycanda ictimai-siyasi vəziyyət. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2009. № 2. s.224-227
  • Müəllim hazırlığında pedaqoji təcrübənin əhəmiyyəti. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2009. № 4. s.253-257
  • Müasir tərbiyə texnologiyalarının mahiyyəti və vəzifələri. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2010. № 2. s.364-367
  • Müasir tərbiyə texnologiyaları vasitəsilə tərbiyə işlərinin planlaşdırılmasına sinif rəhbərinin rolu. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2010. № 4. s.270-274.
  • Müasir tərbiyə texnologiyalarından istifadə yolları və vasitələri. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2010. № 6. s.291-293.
  • Məktəblilərin milli-mənəvi dəyərlər əsasında tərbi-yə edilməsinin imkanları (humanitar fənnlər üzrə). Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2011. № 4. s.295-298.
  • Təlim proseslərində idraki münasibətlərin formalaşma xüsusiyyətləri. Pedaqoji Universitet xərəbləri, Bakı, ADPU, 2012. № 3. s.264-268.
  • Təcrübəçi tələbələrə kömək. Metodik vəsait. Bakı, ADPU, 2012. 80 səh. Şərikli.
  • Fəal təlim mexanizmi və əsas prinsipləri. Pedaqoji Universitet xəbərləri, Bakı, ADPU,2013, №3. S.425-430.
  • Əliyev irsində xeyirxahlıq və tələbkarlıq motivləri. “Ulu öndər -90”. Bakı, ADPU, 2013. S.136-144.
  • Köçərlinin ədəbi-tənqidi görüşləri. “Görkəmli maarif xadimi F.Köçərli-150”. Bakı, ADPU, 2014, s.69-78.
  • Müəllim nüfuzunun yüksəldilməsi yolları və vasitələri. Pedaqoji Universitet xəbərləri, Bakı, ADPU,2014,  №3. S.324-326.
  • Müəllimin ixtisas dərəcəsi, kateqoriyaları və onların verilməsi şərtləri. Pedaqoji Universitet xəbərləri, Bakı, ADPU,2014, №4. S.340-351.
  • Peşəyönümü və sosial məşğulluğun əsasları. Proqram. Magistrlar üçün proqram. Bakı, ADPU, 2015. 13 s. şərikli.
  • Əxlaqi-mənəvi dəyərlər. Dərs vəsaiti. Bakı, ADPU, 2015.207 s.şərikli
  • Davamlı təhsil və peşəkar inkişaf. Proqram. Magistrlar üçün proqram. Bakı, ADPU, 2015. 19 s. şərikli.
  • Təhsil menecmentinin müasir problemləri. Proqram. Magistrlar üçün proqram. Bakı, ADPU, 2015. 20 s. şərikli.
 
 

Search