Previous Next

Müslüm Nəzərov Hətəm oğlu

Ad, soyad, atasının adı:

  • Müslüm Nəzərov Hətəm oğlu

Təvəllüd:

  • 26.09.1961

Əlaqə(mail( yalnız korporativ) Telefon):

  • İş telefonu: (012) 465-03-18
  • Mail:  Bu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsili: Ali

  • ADPU

Elmi dərəcəsi ( elmi adı ):

  • fəlsəfə elmləri doktoru, pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent

İş fəaliyyəti (vəzifə, işlədiyi yer):

  • 1978-Əmək fəaliyyətinə fəhləlikdən başlamışdır.
  • 1980-1982-ci illərdə sovet ordusunda hərbi xidmətdə olmuşdur.
  • 1988-ci ildən pedaqoji fəaliyyətə başlayıb.
  • 1988-1993-cü illərdə Qubadlı rayonu Göyərcik kənd ortaməktəbində müəllim, dərs hissə müdiri vəzifəsində çalışmışdır.
  • 1993-cü ildən – 2001-ci ilə kimi ADPU-nun “Şagirdlərin peşəyönümü” elmi-tədqiqat laboratoriyasında elmi işçi,
  • 2001-ci ilin noyabr ayından 2003-cü ilin sentyabr ayına  kimi  “Dədə Qorqud”  elmi-tədqiqt mərkəzinin  “Pedaqogika, Psixologiya və Fəlsəfə” araşdırmalar bölməsində  Fəlsəfə  elmləri üzrə  böyük elmi işçi,
  • 2003-2007-ci illərdə Azərbaycan Kooperasiya Universitetinin “Fəlsəfə və Psixologiya” kafedrasında baş müəllim və dosent,
  • 2010-2015-ci illərdə BPKİYİ-də baş müəllim, dosent, kafedra müdiri kimi çalışmışdır,
  • 2007-ci ildən ADPU-nun “Ümumi Pedaqogika” kafedrasında çalışır.

1-ci  Qarabağ müharibəsi veteranıdır.

Tədris etdiyi fənlər:

  • Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarixi
  • Ali məktəb pedaqogikası
  • Pedaqoji texnologiyalar
  • Təhsil fəlsəfəsi
  • Pedaqogikada sinergetik yanaşma

Seçilmiş əsərləri :

  • Postindustrial sivilizasiyanın ümumi səciyyəsi Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2015 №1 s.3-12
  • Pоstsənаyе cəmiyyətində mədəniyyətin inkişaf problemləri Bakı,17 fevral 2015 – Newtimes.az
  • Müasir şəraitdə təhsilin əsas parametrlərində baş verən dəyişikliklər. Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2015 №2 s.9-14
  • İnformasiya və postindustrial cəmiyyətdə onun rolu. Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2015 №3. s.3 – 9
  • Интернационализация высшего образования: понятие , стратегии ХХI век: итоги прошлого и проблемы настоящего.(Научно-методический журнал) г. Пенза 2015. №1(23) (том1)18-22
  • Pedaqoji fəaliyyətin təşkili prosesində sistemli-sinergetik yanaşmanın əsas cəhətləri Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2015 № 5 s.11-16
  • Postindustrial cəmiyyətin sosial strukturunun dəyişməsində bilik və informasiyanın rolu İlahiyyat fakültəsinin elmi məcmuəsi.BDU 2015 iyun. №23 s.375-384
  • Проблемы Века гуманизации образования. Актуальны проблеми философии и социологии. (Научно-практичний журнал)  г. Одеса выпуск 6.2015 s.109-111
  • Qloballaşma şəraitində təhsilin inkişafının fundamental əsasları. Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2015 № 6 s.3-12
  • Postindustrial cəmiyyətdə təhsilin sosiomədəni   problemləri .Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2015 № 7 s.9-14
  • Qloballaşma və ali təhsilin dəyərləri. Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2015 № 8. 3-8
  • İnformasiya cəmiyyətində təhsilin keyfiyyətli idarə olunması sosial-pedaqoji problem kimi. Pedaqoji Universitet xəbərləri. Bakı-ADPU-2015.№2 319-322
  • Şəxsiyyətin formalaşması və inkişafında biliklərə əsaslanan iqtisadiyyatın rolu. Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2015 № 9 s.3-10
  • Человеческий капитал - стратегический обьект управления в век знаний. Интеллект, Инновации, Инвестиции. г. Оренбург. Академический журнал №3, 2015 s.120-124
  • Социокультурный подход к образованию в свете Болонского . Азимут научных исследований: педагогика и психология. Россия. г. Тольятти 2015 № 4(13). s.74-76
  • Ali məktəblərdə humanitar fənlərin tədrisinə dair. Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı.2016 № 1 3-8
  • Философские основания информационной культуры личности. Азимут научных исследований: педагогика и психология. Россия. г. Тольятти 2016 том 5 № 1(14) 177-179
  • İnfiormasiya mədəniyyətinin formalaşdırılması informasiya cəmiyyətinin tələbidir .Sivilizasiya jurnalı. BAU.Bakı 2016 № 2 . s.3-8
  • Təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nın işığında Azərbaycan təhsilinin inkişaf perspektivləri.“Tarix, insan və ictimayyiət”Elmi-nəzəri və elmi-metodik TİPİİ 2016 №1. s.80-87
  • Qloballaşma kontekstlində təhsilin ümumi dəyərləri .Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemlər. BSU. Bakı-2016 №1 s.354-359
  • Традиции Азербайджанского высшего образования в контексте интеграции в европейское образовательное пространство.Вıсник. Житомирского державного университету имени Ивана Франка Филосовськи науки Випуск №1(82) 2016.Украйни 85 - 89
  • Cəmiyyətdə informasiyanın rolunun araşdırılmasının nəzəri-metodoloji aspektləri. İlahiyyat fakültəsinin elmi məcmuəsi. BDU 2016 dekabr. №25
  • Postneft dövrü intellekt dövrüdür.  Mədəniyyət dünyası  jurnalı 2016 №1
  • Ali təhsilin beynəlmilləməsi: problemlər və perspektivlər. AMEA-nın “Fəlsəfə və hüquq” institutunun elmi əsərləri  2016 №1
  • Qloballaşma: təhdidləri və açdığı AMEA-nın “Fəlsəfə və hüquq” institutunun elmi əsərləri  2016 №2
  • Qloballaşma şəraitində ali məktəblərin beynəlmiləşmə strategiyası. Mədəniyyət dünyası jurnalı 2016 №2
  • “Biliklər cəmiyyəti”nin sütunları:biliklər,bilməmə,əxlaq. Pedaqoji Universitet xəbərləri. Bakı-ADPU-2016.№2
  • The human capital of the country shall be subject to the strategy management. ABŞ.2016
  • Факторы успеха инновационного развития  университетов. Moskva.MГУ.2016  №2
  • Влияние информационных технологий на социализацию студенческой молодежи. Россия. г. Тольятти    2016 том 6 № 2(15)  164-169
  • Ali təhsilin sosialliaşması prosesində şəxsiyyətin iqtisadi mədəniyyətinin formalaşması. Nax. Müəl. Inst. elmi əsərləri Noyabr 2016. №3
  • Стратегия интернационализации как фактор повышения конкурентоспособности высшей школы. 2016
  • Pedaqoji məntiq (Azərbaycan dilində) Bakı-Təhsil-200910. 5 ç/v            
  • Didaktika . Bakı-2015. 7ç/v (M.İlyasov ilə  birlikdə)
  • Pedaqoji Bakı, Mütərcim,2015 (N.Quliyev ilə  birlikdə)
  • Mədəniyyət və təhsilin ümumi əsasları. Bakı, ADPU,2016 (A.Babayeva ilə  birlikdə)
  • Mədəniyyət və tərbiyənin ümumi əsasları. Bakı,ADPU, 2016  (A.Babayeva ilə  birlikdə)

                                            DƏRS VƏSAİTLƏRİ

    1. Didaktikanın bəzi aktual  problemləri. Bakı, ADPU,1999. 6 ç/v. (B.Ab­dul­layev, M.Əliyev  ilə  birlikdə)

    2. Məktəblilərin iqtisadi tərbiyəsi. Bakı.Elm, 2006. 8 c/v

    3. Pedaqoji məntiq (Azərbaycan dilində)  Bakı-Təhsil-2009.  10,5 ç/v            

    4. Didaktika. Bakı-2015.  7ç/v  (M.İlyasov ilə  birlikdə)

    5. Pedaqoji texnologiyalar. Bakı, ADPU,  2022. 29c/v. (N.Quliyev, X.Nəzərova ilə bir­lik­də)

    6. Mədəniyyət və təhsilin ümumi əsasları. Bakı,  ADPU, 2016 ,200s. 

    7. Mədəniyyət və şəxsiyyətin mənəvi aləmi.  Bakı Təhsil, 2004. 6,75 ç/v. 

    8. Təhsil fəlsəfəsi. Bakı -2022 32 ç/v.

    9. Sosial fəlsəfə. Bakı ”TİC Print” nəşriyyatı, 2024 41 ç/v.

    10. Sosial idarəetmənin əsasları. Bakı ”TİC Print” nəşriyyatı, 2024. 42,5 ç/v

                                            MONOQRAFIYA.

     1.Təhsilin sosiomədəni əsasları.   Bakı. “Elm və təhsil”–2017. 16 ç/v

     2. Müasir dövrdə təhsilin sosiomədəni  problemləri.Bakı, Mütərcim, 2018. 18,5ç/v

     3. "Sociocultural Fundamentals of Education". Almaniyanın  Meldrum . LAP. LAMBERT Academic Publishing-2021, 248 p.

     4. Socio-cultural problems of education in the modern period”. Almaniyanın  Meldrum. LAP. LAMBERT Academic Publishing-2022, 301 p.

     5. Təhsilin sosial-fəlsəfi əsasları.  Bakı-ADPU-2023.28 ç/v

     6. Socio-philosophical foundations of edu­ca­­tion. Germany. LAP LAMBERT Academic Publishing-2024. 652p

 

Search