Previous Next

Səbinə Rafiq qızı Hacıyeva

Ad, soyad, atasının adı:                                            

  • Səbinə Rafiq qızı Hacıyeva 

Təvəllüdü:

  • 14.11.1972

Əlaqə(mail(Yalnız korporativ) Telefon):

  • Iş telefonu : +(994)12 465-03-18
  • E-mailBu email ünvanı spambotlardan qorunur. Onu görmək üçün JavaScripti qoşmaq lazımdır.

Təhsili: Ali

  • ADPİ

Elmi  dərəcəsi və Elmi adı:

  • Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru,müəllim

İş fəaliyyəti (vəzifə,işlədiyi yer):

  • 1993-cü ildən ADPU-nun Hərbi Səfərbərlik və Xüsusi şöbəsinin böyük müfəttişi vəzifəsində çalışmışdır.
  • 2014-2015-ci tədris ilinin sentyabr ayından Ümumi pedaqogika kafedrasında tam ştat müəllim kimi çalışır.

Tədris etdiyi fənlər:

  • Pedaqogika

Seçilmiş əsərləri:

  • К истории создания «Совета по делам просвещения национальных мень­шинств» в Азербайджане. Pedaqoji tədqiqatlar, Bakı, ADPU, 2000, bur. 1. Səh.175-177
  • Школа малочисленных народов Азер­бай­джана во второй половине 20-х годов. Pedaqoji universitet xəbərləri, Bakı, ADPU, 2000, №1-2. Səh.145-149
  • Первые шаги по изучению обра­зо­вательных потребностей националь­ных меньшинств Азербайджана. Pedaqoji tədqiqatlar, №2. Bakı, “Nurlan”, 2000. Səh.24-25
  • Новый этап в развитии школ наци­о­нальных меньшинств. Pedaqoji tədqiqatlar, Bakı, “Nurlan”, 2002, № 2-3. Səh.44-45
  • Обучение на государственном языке жизненная необходимость. Pedaqoji universitet xəbərləri, Bakı, ADPU, 2002, № 2. Səh.47
  • Политика в области просвещения на­циональ­ных меньшинств Азер­байд­жана в 20-х годах. Pedaqoji universitet xəbərləri, Bakı, ADPU, 2003, №1-2. Səh.267-278
  • Секции наци­ональных меньшинств и малочисленных народов Азер­байд­жана в 1920-х годах. Pedaqoji universitet xəbərləri, Bakı, ADPU, №3, 20 Səh.388-391
  • Возникновение и становление педагоги-ческой профессии. Pedaqoji Universitet xəbərləri, Bakı, №2, 2015. Səh.337-339
  • Личность воспитателя. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemlər İnstitutunun Elmi Əsərləri том-84, № 4, 2015. Səh.132-135
  • Роль педагога в развитии личности учащегося. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemlər İnstitutunun Elmi Əsərləri № 2, 2016. Səh.184-187

Search